sobota, 20 lipca 2013

Witajcie! :)


Jestem bardzo szczęśliwa, że wreszcie się zmobilizowałam i utworzyłam bloga :) Myślałam o tym od dawna, ale albo brakowało mi czasu albo jak już się zabierałam, to jakoś nie udawało mi się przebrnąć przez pierwsze kroki... Tym razem jednak się udało :) 

Chciałabym dzielić się tutaj moimi małymi tworami, zarówno biżuterią, jak i innymi przedmiotami wykonanymi przeze mnie. Technik będzie na pewno kilka, ponieważ uwielbiam rękodzieło i nie potrafię skupić się tylko na jednym jego fragmencie;) 

Część moich prac możecie już zobaczyć na moich Fanpage'ach:
CaNiSa (biżuteria) oraz Canisa Szydełkowa Kraina (jak sama nazwa wskazuje - szydełkowe twory).

Mam nadzieję, że zagościcie u mnie na dłużej - Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Ja zagoszczę na pewno ;) Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga! :* Dodaję do blogrolla i obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) za pomoc również ;)

      Usuń