wtorek, 23 lipca 2013

Szeroka bransoleta BSC

Niedawno zostałam poproszona o zrobienie szerokiej bransolety z drewnianych koralików i sznurka. Materiał ten, co często używam, ale nad nowym wzorem musiałam trochę pomyśleć. Chodziło o to, żeby ładnie układała się na nadgarstku, a jednocześnie była dopasowana i odpowiednio szeroka. Ostatecznie wymyśliłam coś takiego :) Bransoleta ma szerokość ok. 8cm. Długość bransolety jest dopasowana do wymiarów ręki.


Zastanawiałam się jak zakończyć, żeby najlepiej się układała i w końcu przetestowałam końcówki zaciskowe, za którymi nie przepadam, ale tu sprawdziły się idealnie. Żeby uniknąć wysunięcia sznureczka przed założeniem zacisków wszystkie sznureczki ze sobą zszyłam :)



A tak prezentuje się na ręce :)


Zdecydowanie jestem zadowolona z efektu i mam nadzieję, że nowa właścicielka również :)

5 komentarzy:

  1. Ale śliczna ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka, jak i wszystkie prace zresztą :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń