poniedziałek, 9 czerwca 2014

Lato w pełni

Uffff... Jak gorąco... Nareszcie! :D Wiem, wiem, dobrze mi tak mówić, skoro nie muszę na ten upał wychodzić :P Ostatnie kilka dni spędziłam dziergając na tarasie, na szczęście jest tam przez większość dnia cień, więc w takie upalne dni to cudowne miejsce :) Z jednej strony nie muszę się prażyć na słonku, z drugiej - mam widok na moje szkraby, którym upał wydaje się nie przeszkadzać ;)
Chwilkę temu mieliśmy burzę, ale jak tylko przestało padać skorzystałam z obecności córki i zrobiłam zdjęcia nowej czapy.
Bawełna 100%
Szydełko 3mm ażurek i 2,5mm wykończenie.


Serduszko dla mamusi...



I moja córcia - portrecik :)


A teraz wracam do bieżnika :)

4 komentarze:

  1. Świetna czapka ;-)) Córcia śliczna modelka ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, córci przekażę komplement rano ;)

      Usuń
  2. Śliczna czapka i urocza modelka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń